stardollowy-blogus.pl
czwartek, 20 stycznia 2011
Jak myślicie?
Moim zdaniem to trochę chamskie że na Boże Narodzenie Wigilie czy Sylwestra nie dostaliśmy prezentów no cóż dwa lata temu na Sylwestra była przynajmniej kiecka to strasznie głupie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz